• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skulle behöva era tips

S

Samla Lån

Gäst
Poäng: 0
Hej,

Jag har ett större lån hos en bank på 105 000kr samt cirka 100 000 i mindre lån/krediter som inte syns på min UC.

Jag är intresserad av att samla minst 40 000 av dessa 100 000 men optimalt (eller så mkt som möjligt) gärna 75 000. Är det på 40 000 så går det bra att det är på 2-3 års avbetalning, om inte så är jag villig att gå med på allting upp till 10 år.

Min fråga till er är; var tror ni jag har enklast att bli beviljad? Mitt enda krav är att allting sker digitalt. Är villig att ta en UC förfrågan såklart.

Min situation:
Årsinkomst 240 000 (kommer höjas till 260 000 enligt muntligt avtal men det är inte klart än så vi får räkna på 240 000)
3 förfrågningar totalt, på min senaste stod de 3.6% risk men antar att det höjt i och med att jag då hade 2 förfrågningar och nu 3?
Inget skuldsaldo

Är ute efter att ta tag i detta nu istället för att betala onödigt mycket i ränta och istället lägga dessa pengarna på att betala av mina lån smidigt.

Tack på förhand!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp